Δημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2014, 23:05
Αυτο διαπιστωσα και γω μολις τωρα οτι δεν μπορω να το κανω εκτελεσιμο.
Γιατι ομως;
Αφου κανω mount με furiousmount. Μηπως πρεπει πρωτα να το περασω σε καποιον φακελο δικο μου?
Γιατι ομως;
Αφου κανω mount με furiousmount. Μηπως πρεπει πρωτα να το περασω σε καποιον φακελο δικο μου?