Δημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2014, 15:08
από diggy
Καλησπέρα Δημήτρη.
Πρώτα κάποια σχόλια σε αυτά που είπες.

Dimitris έγραψε:Απλά χρειάζεται είτε χρόνο ή χρήμα.


Dimitris έγραψε:Τέλος, έχω μερικά προσχέδια για το πώς θα μεταφερθούν όλα τα δεδομένα από το Κεφάλαιο (αυτό χρησιμοποιούμε προς το παρόν) στο openerp.

Και εγώ σε Κεφάλαιο είμαι και μάλιστα αρκετά παλιά έκδοση και υπάρχει πρόβλημα με τα Ελληνικά. Υπάρχει ακόμη και σε demo καινούργιας έκδοσης σε client/server που δοκίμασα. Αν έχεις όρεξη μπορούμε να επικοινωνήσουμε για λεπτομέρειες γιατί είναι off topic.

Dimitris έγραψε:Όπως ανέφερε και ο xqtr, ο μόνος λόγος που δεν προχωράει το openerp είναι η υποστήριξη.

Υπάρχει certified partner για Ελλάδα. Είναι 2-3 ακόμη πρωτάρηδες αλλά αν υπάρχει βάση έχει χώρο να αναπτυχθούν.

Dimitris έγραψε:Χρειάζεται είτε προσωπικός χρόνος του επιχειρηματία ώστε να μάθει πώς λειτουργεί το openerp και να το ρυθμίσει στις ανάγκες του ή να προσλάβει έναν προγραμματιστή για να κάνει αυτή τη δουλειά.

Εγώ έχω το προτέρημα να είμαι και επιχειρηματίες και προγραμματιστής (bedroom programmer). Έχω συνεισφέρει σε άλλα Open source projects (σε αυτά και το Kexi http://www.calligra.org/kexi) και δουλεύω με ΒΔ εδώ και 11 χρόνια πλέον.

Το openERP έχει και κάποιες ελλείψεις που όμως δεν θέλουν και πολύ δουλειά για να γίνουν.
Π.Χ. Δεν έχει πεδίο για επιλογή ΔΟΥ. Ο σχεδιασμός του πίνακα, η προσθήκη του πεδίου με Drop down στη φόρμα συνεργατών και το import από λίστα csv με πήρε λιγότερο από 15 λεπτά. Εκεί που υπάρχει λίγο μεγαλύτερο ζήτημα είναι στις εκτυπώσεις όπου μπλέκεται RML με webkit και θέλει προσοχή. Εγώ σε αυτή τη φάση για αναφορές που θέλουν πολύ customization πέρα από αυτές των τιμολογίων σχεδίασα 1-2 δοκιμαστικά σε Pentaho designer που είναι σημαντικά πιο γρήγορο (ειδικά με object connection) και τα σύνδεσα με το openERP με custom java server.

Θα χαρώ να ανταλλάξουμε απόψεις και εκτός φόρουμ αν σε ενδιαφέρει.

Δημήτρης Τάνης