Δημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2014, 01:07
από diggy
Βάση της διαδικασίας προσαρμογής του openERP, απλά παραθέτω την εξέλιξη του σε περίπτωση που και κάποιος άλλος θελήσει να το υλοποιήσει σε Ελληνική επιχείρηση.

Έχω ξεκινήσει που λέτε να παραμετροποιώ το openERP και πριν αρχίσω να στήνω csv για import, είδα ότι στις Επαφές (Πελάτες/Προμηθευτές) δεν έχει πεδία για Επάγγελμα, ΔΟΥ κτλ.
Αφού λοιπόν σε βάση πειραματισμών τα πέρασα ως user defined από το developer mode, είδα ότι ανακοινώθηκε η εκ' νέου λειτουργία της υπηρεσίας στοιχείων από τη Γ.Γ.Π.Σ., οπότε μετά από λίγο ψάξιμο στο API και παίδεμα, γιατί η τεκμηρίωση δεν είναι και η πιο πλήρης, έφτιαξα δύο αρθρώματα:
- Το ένα που στήνει πίνακα με τις Δ.Ο.Υ. ανά την Ελλάδα (την τελευταία έκδοση μετά τις συνενώσεις, όπως τα δίνει η Γ.Γ.Π.Σ.) και προσθέτει πεδίο στις επαφές για επιλογή
-Το δεύτερο είναι πιο σύνθετο καθώς προσθέτει όλα τα πεδία που παρέχει η υπηρεσία στοιχείων της Γ.Γ.Π.Σ. και συνδέεται με το web service, από όπου και αντλεί όλα τα στοιχεία που δίνει (ακόμη και τις δηλωμένες δραστηριότητες) με βάση τον Α.Φ.Μ. και ενημερώνει τα στοιχεία της επαφής.