Δημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2015, 03:31
Αν και με αρκετή καθυστέρηση, να ενημερώσω για την εξέλιξη του εγχειρήματος (Αν εννοούσες αυτό)
Από 1/1/2015 ξεκίνησε να δουλεύει το openERP/Odoo κανονικά. Φυσικά υπήρχαν και μικροπροβληματάκια τα οποία λύθηκαν.
Πλέον ο αριθμός των custom modules που έχω δημιουργήσει ανέρχεται σε 38 και καλύπτουν μεγάλο εύρος λειτουργιών της επιχείρησης από π.χ. δημιουργία module για γρήγορη τιμολόγηση μέχρι αλλαγές στον κώδικα του openERP που είναι υπεύθυνο για την αποστολή email, έτσι ώστε να λαμβάνω ειδοποίηση για την επιτυχή αποστολή ή μη του μηνύματος (βλέπε http://en.wikipedia.org/wiki/Return_receipt#Delivery%20status%20notifications).
Ο αριθμός γραμμών κώδικα κυμαίνεται από ~10 (για μικρές τροποποιήσεις σε πεδία κυρίως) μέχρι πάνω από 1000 για ορισμένες βαριές μετατροπές ή προσθήκες σημαντικής λειτουργικότητας (πχ στο module Διαχείρισης Παραγωγής).
Ο αριθμός των module συνεχώς αυξάνεται καθώς συνεχώς βρίσκω να του "φορτώσω" επιπλέον ευθύνες με πιο πρόσφατη τη δημιουργία και αποστολή newsletter βασισμένο σε εξωτερικό template και πάντα υπάρχουν πραγματάκια που θέλω να γίνονται με διαφορετικό τρόπο.
Τα module που είναι ως τώρα εγκατεστημένα είναι ~250 ανάμεσα σε αυτά και κάποια που δεν υπάρχουν στα apps αλλά βρέθηκαν στο github ή άλλού.
Το σημαντικότερο ίσως όλων είναι πως πλέον σιγά σιγά αρχίζει και συγκεντρώνεται η εταιρική ενημέρωση και τα έγγραφα σε μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα που έχει ως αποτέλεσμα την σαφώς καλύτερη παροχή πληροφορίας όταν αυτή απαιτείται και την καλύτερη σύνδεση των διαφόρων εγγράφων μεταξύ τους.
Γενικότερα πάντως, θεωρώ ότι για να στρώσει σε ικανοποιητικό βαθμό θέλει να περάσει τουλάχιστον ένας χρόνος.
Αν εννοούσες την πρόταση που είχα θέσει για την ομάδα, δυστυχώς άκρα σιωπή. Απ' ότι φαίνεται δεν υπάρχει ενδιαφέρον. Παραμένω πάντως σε ετοιμότητα.
Από 1/1/2015 ξεκίνησε να δουλεύει το openERP/Odoo κανονικά. Φυσικά υπήρχαν και μικροπροβληματάκια τα οποία λύθηκαν.
Πλέον ο αριθμός των custom modules που έχω δημιουργήσει ανέρχεται σε 38 και καλύπτουν μεγάλο εύρος λειτουργιών της επιχείρησης από π.χ. δημιουργία module για γρήγορη τιμολόγηση μέχρι αλλαγές στον κώδικα του openERP που είναι υπεύθυνο για την αποστολή email, έτσι ώστε να λαμβάνω ειδοποίηση για την επιτυχή αποστολή ή μη του μηνύματος (βλέπε http://en.wikipedia.org/wiki/Return_receipt#Delivery%20status%20notifications).
Ο αριθμός γραμμών κώδικα κυμαίνεται από ~10 (για μικρές τροποποιήσεις σε πεδία κυρίως) μέχρι πάνω από 1000 για ορισμένες βαριές μετατροπές ή προσθήκες σημαντικής λειτουργικότητας (πχ στο module Διαχείρισης Παραγωγής).
Ο αριθμός των module συνεχώς αυξάνεται καθώς συνεχώς βρίσκω να του "φορτώσω" επιπλέον ευθύνες με πιο πρόσφατη τη δημιουργία και αποστολή newsletter βασισμένο σε εξωτερικό template και πάντα υπάρχουν πραγματάκια που θέλω να γίνονται με διαφορετικό τρόπο.
Τα module που είναι ως τώρα εγκατεστημένα είναι ~250 ανάμεσα σε αυτά και κάποια που δεν υπάρχουν στα apps αλλά βρέθηκαν στο github ή άλλού.
Το σημαντικότερο ίσως όλων είναι πως πλέον σιγά σιγά αρχίζει και συγκεντρώνεται η εταιρική ενημέρωση και τα έγγραφα σε μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα που έχει ως αποτέλεσμα την σαφώς καλύτερη παροχή πληροφορίας όταν αυτή απαιτείται και την καλύτερη σύνδεση των διαφόρων εγγράφων μεταξύ τους.
Γενικότερα πάντως, θεωρώ ότι για να στρώσει σε ικανοποιητικό βαθμό θέλει να περάσει τουλάχιστον ένας χρόνος.
Αν εννοούσες την πρόταση που είχα θέσει για την ομάδα, δυστυχώς άκρα σιωπή. Απ' ότι φαίνεται δεν υπάρχει ενδιαφέρον. Παραμένω πάντως σε ετοιμότητα.