Δημοσιεύτηκε: 06 Μάιος 2009, 11:29
από aris306
εχω εγκαταστησει το wine και προσπαθω να εγκαταστησω το photoshop 11 cs4 αλλα δεν τα καταφερνω τα προηγουμενα προγραμματα που ειχα εγκαταστησει(που ειναι για xp ) απλα εσερνα το setup.exe στην κονσολα και ξεκιναγε η εγκατασταση αλλα με το photoshop μολις παει να ξεκινησει η εγκατασταση μου βγαζει ενα παραθυρακι και μου λεει εμφανιστηκε σφαλμα και η εγκαταστηση δεν μπορει να συνεχιστει.. :(
ευχατιστω!