Δημοσιεύτηκε: 06 Μάιος 2009, 11:46
από aris306
bullgr έγραψε:Με το wine μπορείς να εγκαταστήσεις έως το photoshop cs3... Αλλά ενώ λένε ότι λειτουργεί μια χαρά, εγώ δεν έμεινα ευχαριστημένος... Η καλύτερη περίπτωση είναι να έχεις ένα dual core μηχανάκι, να εγκαταστήσεις το virtualbox ή το vmware και να εγκαταστήσεις κανονικά τα xp με τα προγράμματα που θέλεις.

Η ταχύτητα είναι σχεδόν native, σε σημείο που μια φορά ξεχάστηκα ότι δουλεύω σε virtual περιβάλλον...

ok σε ευχαριστω πολυ! :D