Δημοσιεύτηκε: 06 Μάιος 2009, 11:49
από logari81
εγώ θα ήθελα να ρωτήσω αν ειναι συνειδητή η επιλογή σου να χρησιμοποιήσεις το Photoshop, δηλαξ αν έχεις καποια συγκεκριμένη απάιτηση στην οποία δεν σε καλύπτει το GIMP;