Δημοσιεύτηκε: 06 Μάιος 2009, 11:49
εγώ θα ήθελα να ρωτήσω αν ειναι συνειδητή η επιλογή σου να χρησιμοποιήσεις το Photoshop, δηλαξ αν έχεις καποια συγκεκριμένη απάιτηση στην οποία δεν σε καλύπτει το GIMP;
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/