Δημοσιεύτηκε: 06 Μάιος 2009, 11:54
logari81 έγραψε:εγώ θα ήθελα να ρωτήσω αν ειναι συνειδητή η επιλογή σου να χρησιμοποιήσεις το Photoshop, δηλαξ αν έχεις καποια συγκεκριμένη απάιτηση στην οποία δεν σε καλύπτει το GIMP;
οχι απλα το gimp μου ειναι τελειως αγνωστο ενω με το photoshop εχω ασχοληθει... θα το εγκαταστησω στο virtual box και πιστευω θα ειναι μια χαρα!