Δημοσιεύτηκε: 06 Μάιος 2009, 12:09
από ilpara
aris306 έγραψε:οχι απλα το gimp μου ειναι τελειως αγνωστο ενω με το photoshop εχω ασχοληθει...

Μα με αυτό το σκετπικό δεν θα υπήρχε ελεύθερο λογισμικό... το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να προσπαθήσουμε να μάθουμε ένα ελεύθερο πρόγραμμα και να το χρησιμοποιούμε έναντι κάποιου ιδιοταγούς/κλειστού! ...δεν λέω σώνει και καλά, αν είσαι επαγγελματίας πράγματι το photoshop ίσως είναι καλύτερη λύση (σπάνια και ειδική περίπτωση διότι συνήθως οι ελεύθερες εφαρμογές υπερτερούν), αλλά μια προσπάθεια να μάθουμε την εφαρμογή την αξίζει :!: