Δημοσιεύτηκε: 07 Μάιος 2009, 14:37
από ftso
Disney, DreamWorks και Pixar είναι μερικές απο τις εταιρίες που δουλεύουν linux (αν όχι εξολοκλήρου, σε μεγάλο βαθμό) και τις native εφαρμογές του.
Παράδειγμα ο shrek έχει φτιαχτεί σε linux (δεν ξέρω αν χρησιμοποιήθηκε το blender, αλλά το gimp σίγουρα).