Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2009, 15:10
Γεια σου ρε Σίμο
( Εθνικέ εκπρόσωπε του gnome
)
Βάζω το meld. Ως πρόσθετω του gedit δεν μπορώ να καταλάβω πως μπαίνει. Πάντως μόνο του ως εφαρμογή μου κάνει δουλειά.
Ευχαριστώ.
Βάζω το meld. Ως πρόσθετω του gedit δεν μπορώ να καταλάβω πως μπαίνει. Πάντως μόνο του ως εφαρμογή μου κάνει δουλειά.
Ευχαριστώ.