Δημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2010, 12:35
από per
Μου αρέσει το ραδιόφωνο αλλά στην περιοχή μου η λήψη από κοινό ραδιόφωνο εκτός των τοπικών σταθμών είναι κάκιστη.Για να ακούω Ελληνικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς χρησιμοποιώ τον SMPlayer. Για ξένο όμως radio έχω αποκλειστικά τον Songbird.