Δημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2010, 17:45
το tvtime το δοκιμασες;
Εδώ φαινεται να υπαρχει καποιο προβλημα:
ψαξε λιγο στο google βασει της πρωτης απο αυτες τις 2 γραμμες και κανε μας μια σύνοψη απο το τι θα βρεις.
Εδώ φαινεται να υπαρχει καποιο προβλημα:
d0nald89 έγραψε:[ 20.325367] af9015: tuner id:179 not supported, please report!
[ 20.325414] usbcore: registered new interface driver dvb_usb_af9015
ψαξε λιγο στο google βασει της πρωτης απο αυτες τις 2 γραμμες και κανε μας μια σύνοψη απο το τι θα βρεις.