Δημοσιεύτηκε: 19 Μαρ 2010, 16:46
από vagrale13
Αυτο που δεν εχω καταλαβει γενικα ειναι, γιατι ανοιγεις πολλα θεμματα με το ιδιο προβλημα? :think:
viewtopic.php?f=5&t=10125

Να ξερεις οτι με αυτη την τακτικη, το μονο που μπορεις να καταφερεις, ειναι να μας μπερδεψεις, και να μην βγαλουμε ακρη για το απο που ειναι το προβλημα, και να γεμιζουμε το forum με τα ιδια και τα ιδια, χωρις να υπαρουν λυσεις!
Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω τον τροπο που σκεφτεσαι και το κανεις αυτο! :think:

Για το προβλημα που εχεις, δοκιμασε να φτιαξεις ενα Νεο χρηστη, και δες αν με τον Νεο χρηστη ειναι ενταξει!