Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2010, 18:38
Αυτά τα προβλήματα ξεκινούν από το ότι έχεις βάλει τον τελευταίο vlc από το ppa του n-muench Είναι γνωστά http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1557846 και υπάρχουν και αλλού αναφορές. Το είχαμε ξαναδεί με τον ffmpeg σε ένα άλλο θέμα που είχες ανοίξει. Εδώ viewtopic.php?f=24&t=14155 περιγράφεται ένας τρόπος να γίνει downgrade και να ξαναμπούν οι βιβλιοθήκες απο τα επίσημα αποθετήρια ώστε να ξαναδουλέψει ο mplayer και το ffmpeg,mencoder κτλ.