Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2011, 01:40
από hhh
Μόλις το εγκατέστησα και μου λέει loading το παιχνίδι οπότε θα λειτουργήσει! Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ όλους σας!!!