Δημοσιεύτηκε: 05 Απρ 2012, 19:04
Καλησπέρα σε όλους
Ξανανοίγω το θέμα γιατί το νέο πρόβλημα που προέκυψε είναι ακολουθία του προηγούμενου.
Το νέο πρόβλημα είναι ότι ο flashplayer καταρρέει σε όσες προσπάθειες και αν κάνω να παίξω κάποιο βιντεάκι.
Νόμιζα ότι ήταν πρόβλημα του flash-aid και ξαναεγκαταστατώ τον adobe από την επίσημη σελίδα του.
Το πρόβλημα ήταν πάλι εκεί "Η πρόσθετη λειτουργία του adobe flash" κατέρρευσε"
Τώρα ξαναέβαλα το flash-aid αλλά χωρίς νόημα ιδιαίτερο αφού δεν μπορώ να δω βιντεάκια
Ξανανοίγω το θέμα γιατί το νέο πρόβλημα που προέκυψε είναι ακολουθία του προηγούμενου.
Το νέο πρόβλημα είναι ότι ο flashplayer καταρρέει σε όσες προσπάθειες και αν κάνω να παίξω κάποιο βιντεάκι.
Νόμιζα ότι ήταν πρόβλημα του flash-aid και ξαναεγκαταστατώ τον adobe από την επίσημη σελίδα του.
Το πρόβλημα ήταν πάλι εκεί "Η πρόσθετη λειτουργία του adobe flash" κατέρρευσε"
Τώρα ξαναέβαλα το flash-aid αλλά χωρίς νόημα ιδιαίτερο αφού δεν μπορώ να δω βιντεάκια