Δημοσιεύτηκε: 18 Απρ 2013, 20:00
από akounadis
Κανονικά είναι αυτή η εντολή...
Κώδικας: Επιλογή όλων
ffmpeg -i video_arxiko.avi -s 320x240 -vcodec msmpeg4v2 video_teliko_video.avi

Δες και εδώ...http://osarena.net/hacks-guides/16-vromika-kolpakia-me-to-ffmpeg-sto-termatiko.html

Μπορείς να το καταλάβεις πηγαίνοντας στο αρχείο βίντεο/δεξί κλίκ πάνω του/ιδιότητες/Ήχος και Βίντεο.
Όχι, το πρόγραμμα αυτό δεν το γνωρίζω. Θεωρώ καλύτερα να ακολουθήσεις το ffmpeg ή mencoder. Τα παραπάνω link. Με την άνω εντολή πιστεύω θα πετύχεις αυτό που θέλεις.