Δημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2014, 12:48
sotos21 έγραψε:να ξετικάρεις το δεύτερο, σε εμένα λέει "Αναζήτηση στους υποκαταλόγους"
ξετίκαρε και το πρώτο, (γιατί σε εμένα ούτε αυτό ήταν) που λέει το αντίστοιχο στα Αγγλικά του "να φορτώνεται στην εκκίνηση ο προεπιλεγμένος κατάλογος ή ο κατάλογος που πέρασε ως όρισμα"
Μη ξεχάσεις να πατήσεις το "εντάξει"
Το εκανα απως το εχεις εσυ ομως το προβλημα σε μενα παραμενει.