Δημοσιεύτηκε: 02 Μάιος 2015, 09:45
από dancer_69
Ναι, το κατάλαβα αυτό. Κατάφερα πάντως μέσω του LXLE που έχω εγκατεστημένο σε άλλο διαμέρισμα να αντιγράψω τα αρχεία βιβλιοθήκης που ζητούσε και φαίνεται να λειτουργεί, τουλάχιστον η μετατροπή που μ' ενδιαφέρει.