Δημοσιεύτηκε: 12 Δεκ 2009, 19:52
Θα σου δώσω έναν εύκολο τρόπο με λιγότερο τερματικό.
1ον Eγκατέστησε από το synaptic το πακέτο nautilus-open-terminal. Με αυτο στο δεξί κλικ του ποντικιού θα σου εμφανίζει την επιλογή ανοιγμα τερματικού εδώ που θα σε γλιτώσει από την cd
2oν Ανοιξε το φάκελο /opt/real/RealPlayer/postinst κάνε δεξί κλικ----> ανοιγμα τερματικού εδώ.
3ον Δώσε την εντολή sudo sh postuninst.sh
Λογικά θα πρέπει να πιάσει.
1ον Eγκατέστησε από το synaptic το πακέτο nautilus-open-terminal. Με αυτο στο δεξί κλικ του ποντικιού θα σου εμφανίζει την επιλογή ανοιγμα τερματικού εδώ που θα σε γλιτώσει από την cd
2oν Ανοιξε το φάκελο /opt/real/RealPlayer/postinst κάνε δεξί κλικ----> ανοιγμα τερματικού εδώ.
3ον Δώσε την εντολή sudo sh postuninst.sh
Λογικά θα πρέπει να πιάσει.