Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2009, 21:23
από vagrale13
Stratisp έγραψε:Θα ηθελα να μου αναφερεται ενα προγραμμα να ακουω μουσικα cd και mp3, που να εχει και εκουαλαϊζερ.

Δοκιμασε τον Amarok
Stratisp έγραψε:Επισης ενα προγραμμα μετατροπης αρχειων avi σε mp3 και το αντιθετο.

Δες εδω viewtopic.php?f=24&t=9095
Stratisp έγραψε:Ακομα ενα dvd player που να μπορει να παιξει τις ταινιες προς τα εμπρος και προς τα πισω με ταχυτητες μεχρι 16 φορες.

Τι εννοεις dvd player ?? :think:
Αν ειναι για προγραμμα vlc, smplayer, mplayer, κλπ. ολοι μπορουνε να το κανουνε νομιζω... κοιτα στις ρυθμισεις!
Stratisp έγραψε:Eπισης θα ηθελα να μου προτεινεται ιστοσελιδες που μπορω να βρω τα προγραμματα και σε τετοια μορφη ετσι ωστε να τα εγκαταστησω σε αλλον υπολογιστη , διοτι εχω αργη συνδεση.

Μπορεις να κατεβασεις τα πακετα με αυτο http://www.linuxformat.gr/?q=forum/εγκατάσταση-πακέτου-χωρίς-σύνδεση
τον τροπο που βρηκε ο alfisti! :thumbup: