Δημοσιεύτηκε: 19 Σεπ 2008, 12:19
Δεν έχει γίνει σύνδεση για τον απλό λόγο ότι δεν έχει ssh server σε κάθε Η/Υ
1. σε κάθε Η/Υ θα εγκαταστήσεις το ssh
2. σε κάθε Η/Υ όπου θα το εγκαταστήσεις θα δώσεις και την εντολή
3. Και θα δώσεις την εντολή
4. Τώρα μπορείς να συνδεθείς άνετα σε κάθε Η/Υ
5. Δεν είναι θέμα firewall ξήλωσε ότι αλλαγές έχεις κάνει με firewall .
1. σε κάθε Η/Υ θα εγκαταστήσεις το ssh
- Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo apt-get ssh
2. σε κάθε Η/Υ όπου θα το εγκαταστήσεις θα δώσεις και την εντολή
- Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo gedit /etc/ssh/sshd_congif
- Κώδικας: Επιλογή όλων
# Authentication:
LoginGraceTime 120
PermitRootLogin yes ( εδώ το yes το κάνεις no )
StrictModes yes
3. Και θα δώσεις την εντολή
- Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo /etc/init.d/ssh restart
4. Τώρα μπορείς να συνδεθείς άνετα σε κάθε Η/Υ
5. Δεν είναι θέμα firewall ξήλωσε ότι αλλαγές έχεις κάνει με firewall .