Δημοσιεύτηκε: 19 Σεπ 2008, 12:19
από linuxman
Δεν έχει γίνει σύνδεση για τον απλό λόγο ότι δεν έχει ssh server σε κάθε Η/Υ
1. σε κάθε Η/Υ θα εγκαταστήσεις το ssh
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo apt-get ssh

2. σε κάθε Η/Υ όπου θα το εγκαταστήσεις θα δώσεις και την εντολή
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo gedit /etc/ssh/sshd_congif
θα βρεις την γραμμή
Κώδικας: Επιλογή όλων

# Authentication:
LoginGraceTime 120
PermitRootLogin yes ( εδώ το yes το κάνεις no )
StrictModes yes

3. Και θα δώσεις την εντολή
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo /etc/init.d/ssh restart

4. Τώρα μπορείς να συνδεθείς άνετα σε κάθε Η/Υ
5. Δεν είναι θέμα firewall ξήλωσε ότι αλλαγές έχεις κάνει με firewall .