Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2008, 01:50
από linuxman
Έχεις δώσει passthrase η κάτι ανάλογο , δηλαδή κωδικό παράξενο , Intel 4965 έχω και εγώ και δεν είχο κανένα πρόβλημα σε κανένα δίκτυο ασύρματο αρκεί να ξέρω το κωδικό η και να έχω περάσει το mac address τις κάρτας μου στο ρούτερ .