Δημοσιεύτηκε: 28 Ιουν 2010, 21:18
MakisM1 έγραψε:Ναι, τωρα λειπει το Atheros. Αρα αυτο ειναι το pendrive σου
Ελπιζω καποιος απο τα παιδια που ξερει να σε βοηθησει να το συνδεσεις, το συστημα το βλεπει, αλλα μαλλον δεν εχει το driver στο kernel
χμμμ, αλλά η μαρκα του Pendrive δεν είναι Atheros, αλλά TP-LINK!
ομως, πως κανει κανείς να εγκαταστησει τα δριβερ;