Δημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2010, 16:29
βασικά δεν ξέρω κάποιο πρόγραμμά!
αλλά αν είναι ίδιας μάρκας βασικά ίδιας κρυπτογράφησης μπορείς να πάρεις Backup του ρουτερ
και να τα περάσεις στο άλλο !
ο κωδικός δεν θα είναι με αστεράκια αλλά με δικιά του κρυπτογράφηση !
μπορείς να ανοίξεις και εσύ το αρχείο με gedit!
Off topic:
1 + 1 = 0 και 1 το κρατούμενο

αλλά αν είναι ίδιας μάρκας βασικά ίδιας κρυπτογράφησης μπορείς να πάρεις Backup του ρουτερ
και να τα περάσεις στο άλλο !
ο κωδικός δεν θα είναι με αστεράκια αλλά με δικιά του κρυπτογράφηση !
μπορείς να ανοίξεις και εσύ το αρχείο με gedit!
Off topic:
έγραψε:dtrzG
-Εεε,να μωρεεε,τοτε ημουν μικρος και δεν ηξερα οτι 1+1=0..
1 + 1 = 0 και 1 το κρατούμενο