Δημοσιεύτηκε: 29 Οκτ 2010, 11:12
από s.dalas
Μήπως έχει να κάνει με το sharing? Έχει κάποια επιλογή το 7 ώστε να ενεργοποιήσεις το sharing σε συγκεκριμένο χρήστη, φακέλους κτλ?