Δημοσιεύτηκε: 08 Ιαν 2011, 21:07
από yodan000
το θέμα είναι πως μου το βγάζει κανονικά σαν ενσύρματο δίκτυο. ενώ σε άλλο δίκτυο με ρούτερ συνδέεται και με καλώδιο και χωρίς...