Δημοσιεύτηκε: 08 Ιαν 2011, 21:07
το θέμα είναι πως μου το βγάζει κανονικά σαν ενσύρματο δίκτυο. ενώ σε άλλο δίκτυο με ρούτερ συνδέεται και με καλώδιο και χωρίς...
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/