Δημοσιεύτηκε: 21 Φεβ 2011, 14:51
από thrinodos
Καλησπέρα,

ελπίζω να ποστάρω στο σωστό σημείο. Έχω καταφέρει να πραγματοποιήσει επιτυχώς remote με το default πρόγραμμα ανάμεσα σε 2 υπολογιστές μέσα στο σπίτι. Έχω ένα μικρό θεματάκι μόνο. Προσπαθώντας να μπω στο ένα pc από το άλλο, ενώ βάζω κανονικά password, στο pc στο οποίο προσπαθώ να συνδεθώ, ζητάει password (υποθέτω για να εγκρίνω το login). Το μήνυμα λέει : "Enter password to unlock your login keyring. The login keyring did not get unlocked when you logged into your computer"

Πως γίνεται να μην μου το ζητάει κάθε φορά , αλλά να μπαίνει αυτόματα. Είδα μια επιλογή στο : system --> preferences --> passwords and encryption keys, αλλά δεν ξέρω τι να προσθέσω.