Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2011, 13:14
από xaris2335
κάποιος ξάδερφος μου έκανε μια ρύμθιση στα παράθυρα ώστε να χρησιμοποιεί το διαδύκτιο μέσω του Virtual Private network.
Πως το διορθώνω αυτό?
αυτό θέλω να ρωτήσω.
Πιστεύω να έγινα κατανοητός