Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2011, 13:14
κάποιος ξάδερφος μου έκανε μια ρύμθιση στα παράθυρα ώστε να χρησιμοποιεί το διαδύκτιο μέσω του Virtual Private network.
Πως το διορθώνω αυτό?
αυτό θέλω να ρωτήσω.
Πιστεύω να έγινα κατανοητός
Πως το διορθώνω αυτό?
αυτό θέλω να ρωτήσω.
Πιστεύω να έγινα κατανοητός