Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2011, 13:28
από koslibpro
ουπς,οχι δεν νομιζω πως εχω κανει κατι συγκεκριμενο για να το ενεργοποιησω,απλα αυτη την εντολη εδωσα και πιστευα οτι τελειωσε η ιστορια..

ακουστε,εγω θελω να στησω το kippo honeypot.μεχρι ωρας τα εχω κανει ολα,το μονο που μενει ειναι αυτο,δλαδη να δωσω αυτη την εντολη προκειμενου να γινεται redirection απο την θυρα 22 στην 2222.Γιαυτο και ρωτησα πως να το κανω αυτο,αφου μου εβγαζε προβληματα η εντολη που εδινα εγω..

οποτε λοιπον βρηκα την καταλληλη εντολη,και νομιζα πως αυτο ηταν ολο..
τι αλλο πρεπει δηλαδη να κανω;;