Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2008, 14:18
από nyod
Καταρχην καλως ηρθα :P

Λοιπον, το προβλημα το εκανα ποστ και στο official ubuntu forum ομως δεν εχω παρει καμια απαντηση μεχρι στιγμης :

Αφου τραβαω χιλια ζωρια μεχρι να κανει connect , σε περιπτωση που κανω shutdown,restart,suspend, στην επιστροφη μου
μου κανει disconnect απο το νετ.
Εχω ADSL/Ethernet , και κανει connect σε " auto eth0 ".
Οι μονες "λυσεις" που εχω βρει ειναι να κανω restart απειρες φορες και αυτο ισως με βαλει online.
Το καλωδιο ειτε το βγαζω ειτε οχι παλι : "disconnected".

υπαρχει κατι που μπορω να κανω? :(


other info :

Ubuntu 8.10, desktop