Δημοσιεύτηκε: 16 Αύγ 2011, 12:01
από alesgeo
Γεια σας.
Προσπαθώ να εγκαταστήσω ένα οικιακό δίκτυο.
Στην προσπάθεια μου εγκατέστησα κάποιο firewall που πιθανώς επηρέασε την σύνδεση μου με τον router και τα άλλα δικτυακά μηχανήματα (NAS, Media player), με αποτέλεσμα να μην μπορώ να τα δω με τον exploren ή σαν δίκτυο.
Πως μπορώ να επαναφέρω τις αρχικές μου ρυθμίσεις? τουλάχιστον να διαβαστεί ο router?