Δημοσιεύτηκε: 20 Δεκ 2011, 16:02
από konnn
rallos200 έγραψε:σηματακι που εχει

Τι εννοείς σηματάκι;Γίνει πιο συγκεκριμένος.
Δες επίσης αν το ρούτερ εκπέμπει.
Μήπως απενεργοποίσες την ασύρματη σύνδεση του νετμπουκ;