Δημοσιεύτηκε: 20 Δεκ 2011, 16:02
rallos200 έγραψε:σηματακι που εχει
Τι εννοείς σηματάκι;Γίνει πιο συγκεκριμένος.
Δες επίσης αν το ρούτερ εκπέμπει.
Μήπως απενεργοποίσες την ασύρματη σύνδεση του νετμπουκ;
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
rallos200 έγραψε:σηματακι που εχει