Δημοσιεύτηκε: 25 Δεκ 2011, 20:27
Προσοχή όμως γιατί θα αυξηθεί η ακτινοβολία εντός του σπιτιού σου αν βάλεις μεγάλη κεραία. Πράγμα που δεν θες να γίνει.
Το wifi δεν θα μπορεί να περάσει τις 2 πλάκες της οικοδομής που μεσολαβούν.
Σου προτείνω να ρίξεις ένα καλώδιο utp καλύτερα.
Το wifi δεν θα μπορεί να περάσει τις 2 πλάκες της οικοδομής που μεσολαβούν.
Σου προτείνω να ρίξεις ένα καλώδιο utp καλύτερα.