Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2012, 00:28
τα περισσοτερα ατομα που θα συνδεονται τα ξερω..αρχικα περιπου 250 θα ειναι,ο αριθμος αυτος ομως συντομα θα ειναι αρκετα αυξημενος,γι'αυτο ψαχνομαι..
που λες,με netmasks δεν χρησιμοποιειται η ιδια Port στο router?αρα δεν θα πεφτει η αποδοση?
επισης,οσον αφορα την ταχυτητα,δεν θα υπαρχει συνδεση εντος του δικτυου με το internet,μονο εσωτερικα του δικτυου,με τον server που θα υπαρχει(αυτο το αναφερω ως σημειωση,μηπως βοηθαει σε κατι..)
που λες,με netmasks δεν χρησιμοποιειται η ιδια Port στο router?αρα δεν θα πεφτει η αποδοση?
επισης,οσον αφορα την ταχυτητα,δεν θα υπαρχει συνδεση εντος του δικτυου με το internet,μονο εσωτερικα του δικτυου,με τον server που θα υπαρχει(αυτο το αναφερω ως σημειωση,μηπως βοηθαει σε κατι..)