Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2012, 00:28
από koslibpro
τα περισσοτερα ατομα που θα συνδεονται τα ξερω..αρχικα περιπου 250 θα ειναι,ο αριθμος αυτος ομως συντομα θα ειναι αρκετα αυξημενος,γι'αυτο ψαχνομαι..

που λες,με netmasks δεν χρησιμοποιειται η ιδια Port στο router?αρα δεν θα πεφτει η αποδοση?

επισης,οσον αφορα την ταχυτητα,δεν θα υπαρχει συνδεση εντος του δικτυου με το internet,μονο εσωτερικα του δικτυου,με τον server που θα υπαρχει(αυτο το αναφερω ως σημειωση,μηπως βοηθαει σε κατι..)