Δημοσιεύτηκε: 26 Οκτ 2012, 15:32
Μπορώ μηπως να το κάνω μέσω του ubuntu που είναι εγκατεστήμενο στο parallels? (δικτυακες ρυθμίσεις, τερμιναλ κλπ..?)
Δηλαδη...εαν δώσω την εντολή ifconfig το interface που έχει πάρει ip είναι το eth0 ενώ θα έπρεπε να ειναι το wlan0...μπόρω κάπως να το αλλάξω μεσα απο ubuntu?
Δηλαδη...εαν δώσω την εντολή ifconfig το interface που έχει πάρει ip είναι το eth0 ενώ θα έπρεπε να ειναι το wlan0...μπόρω κάπως να το αλλάξω μεσα απο ubuntu?