Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2013, 22:47
από g_e_o_db
Τιποτα οπως σου γραφω τωρα ο καθενας απο το σπιτι του απο το pc του επομενως διαδικτυακα. Απλα καποιος φτιαχνει εναν σερβερ στο pc του μας δινει ip και μπαινουμε!