Δημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2014, 17:22
Πρέπει να έχει να κάνει με το domain. Δεν το κατέχω, πάντως εμένα μια χαρά μου αναγνώρισε το διαμοιραζόμενο σκληρό δίσκο. Τι λειτουργικό φοράνε οι σέρβερ σας;
Μήπως είναι θέμα Active Directory, να πρέπει να δηλωθεί ο η/υ από τον administrator για να δει δίκτυο?
Εμένα η μόνη δυστροπία που μου κάνει, είναι όταν πάω να εισάγω επισύναψη στο thunderbird (αλλά και gmail) από samba φάκελο με drag&drop, αντί να μου εισάγει το αρχείο εισάγει το link.
Ενώ αν κάνω Αρχείο>Επισύναψη το επισυνάπτει κανονικά!
Το άλλο που ψάχνω τώρα, είναι να γίνεται το mount αυτόματα.
Μήπως είναι θέμα Active Directory, να πρέπει να δηλωθεί ο η/υ από τον administrator για να δει δίκτυο?
Εμένα η μόνη δυστροπία που μου κάνει, είναι όταν πάω να εισάγω επισύναψη στο thunderbird (αλλά και gmail) από samba φάκελο με drag&drop, αντί να μου εισάγει το αρχείο εισάγει το link.
Ενώ αν κάνω Αρχείο>Επισύναψη το επισυνάπτει κανονικά!
Το άλλο που ψάχνω τώρα, είναι να γίνεται το mount αυτόματα.