Δημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2008, 15:54
από linuxman
Απο Σύστημα> Διαχείριση συστήματος>Παρακολούθηση συστήματος καρτέλα Διεργασίες βρές την εφαρμογή nm-applet και πάτα τερματισμός διεργασίας , μετά με δεξή πλήκτρο στο πίνακα εφαρμογών κάνε προσθήκη
δές την εικόνα
Εικόνα

Και να μήν τρέχει το nm-applet με το login πάνε στο Σύστημα / Προτιμήσεις / Συνεδρίες πάτα Αφαίρεση Network Manager.