Δημοσιεύτηκε: 08 Σεπ 2009, 23:33
Όλα OK με το φάκελο....
Επρεπε να βγάλω τον media απο share (μόνο μέσω root -> explore με gksudo nautilus) δεξί κλικ και ιδιοτητες για κοινή χρήση και ξετσεκάρισμα το share.
Απλό και όμως αληθινό...
Ο root έβλεπε οτι είναι share αλλά μόλις τον έβλεπα σαν χρήστης το share ήταν άδειο.... γι'αυτό και μπερδεύτηκα...
Επρεπε να βγάλω τον media απο share (μόνο μέσω root -> explore με gksudo nautilus) δεξί κλικ και ιδιοτητες για κοινή χρήση και ξετσεκάρισμα το share.
Απλό και όμως αληθινό...
Ο root έβλεπε οτι είναι share αλλά μόλις τον έβλεπα σαν χρήστης το share ήταν άδειο.... γι'αυτό και μπερδεύτηκα...