Δημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2009, 19:23
από taso$_G
Update: Λοιπόν πριν προσπαθήσω να κάνω την εγκατάσταση του 9.10 στον παρόντα δίσκο, είχα κάνει μια εγκατάσταση 9.10 σε ένα άλλο δίσκο, τον συνέδεσα να δω τι γίνεται με το δίκτυο σε εκείνον και ώ του θαύματος εκεί με τις ίδιες ρυθμίσεις το δίκτυο λειτουργεί κανονικά. :shock:
Εχω την υποψία ότι στον άλλο δίσκο (αυτόν που έχει πρόβλημα το δίκτυο σε 9.10) κάπου υπάρχουν υπολείμματα από την πρώτη εγκατάσταση που είχα κάνει το δίκτυο $%*@%!# και επηρεάζουν τις επόμενες, όμως είναι δυνατό να συμβαίνει αυτό αφού πριν την εγκατάσταση διαγράφω τα partitions και τα ξανά φτιάχνω από την αρχή; :think: