Δημοσιεύτηκε: 03 Δεκ 2009, 01:03
από ohipaizoume
Τι να σου πώ? δεν ξέρω κιόλας...έχω DHCP, αν αυτό βοηθάει...Συνδέομαι ενσύρματα, ADSL έχω...