Δημοσιεύτηκε: 12 Δεκ 2009, 17:22
πως το εγκαθιστουμε αυτο βρε παιδια?
κοιταξα κατι οδηγους και το readme file αλλα δε με βοηθισαν και τοσο..
κοιταξα κατι οδηγους και το readme file αλλα δε με βοηθισαν και τοσο..
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/