Δημοσιεύτηκε: 12 Δεκ 2009, 17:22
από jagga
πως το εγκαθιστουμε αυτο βρε παιδια?
κοιταξα κατι οδηγους και το readme file αλλα δε με βοηθισαν και τοσο..