Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2011, 13:04
από GeorgeC
Καλησπέρα σε όλους.
Θα ήθελα τη βοήθειά σας στο εξής:
Στην εταιρεία που είμαι admin θέλω να στήσω έναν print server και πάνω του να βάλω ένα δικτυακό εκτυπωτή ώστε να τυπώνουν όλοι οι χρήστες μου μέσω του print server.
Θα ήθελα να αποφύγω να χρησιμοποιήσω ως server λειτουργικό Windows, και για να γλιτώσω το κόστος της άδειας, και κυρίως γιατί πιστεύω ότι σε Linux θα είναι πιο σταθερό. :bow:
Παρ' όλα αυτά σε κάποιον άλλο μου server θα πρέπει να εγκαταστήσω το HP Web Jetadmin, το οποίο από όσο ξέρω δεν υπάρχει για linux, για να έχω πληροφορίες για το πλήθος τον σελίδων που εκτυπώνονται, στάθμη μελανιών κλπ.
Όλοι οι χρήστες της εταιρείας είναι μέλη του Active Directory (αυτό το αναφέρω για τα δικαιώματα, authentication κλπ).

Πώς πρέπει να κινηθώ;
Αρχικά, τι έκδοση πρέπει να βάλω; Server ή Desktop; Με καλύπτει Ubuntu ή μήπως καλύτερα να κινηθώ σε CentOS;

Πρέπει να κάνω join τον server στο Domain; Πώς;

Το σκεπτικό μετά ποιο είναι; Εγκαθιστώ τον εκτυπωτή στον server, τον κάνω share και τέλος; Πώς;

Ας ξεκινήσουμε από κάπου και συνεχίζω με απορίες στην πορεία... :geek: