Δημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2012, 18:48
teo2202 έγραψε:Έκανα οτι λένε οι οδηγίες , αλλα δεν ξέρω πως να τρέξω το dedicated κοματι του παιχνιδιού.
Πες μας σε ποιο σημείο ακριβώς κόλλησες.
teo2202 έγραψε:Έκανα οτι λένε οι οδηγίες , αλλα δεν ξέρω πως να τρέξω το dedicated κοματι του παιχνιδιού.