Δημοσιεύτηκε: 21 Αύγ 2008, 12:33
ilpara έγραψε:Δεν γνωρίζω για servers αλλά οσον αφορά ι) ένα laptop και πριν δύο χρόνια ιι) μια οθόνη η εξυπηρέτηση της Dell ήταν υποδειγματική! Και δεν βρίσκω λόγο όταν είναι υποδειγματική απέναντι στον απλό καταναλωτή να μην είναι το ίδιο καλή απέναντι στον επαγγελματία ή την επιχείρηση. Για το συμβάν με το laptop δείτε εδώ: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=7&t=236&p=1714&hilit=%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%8D%CE%B7%CF%83%CE%B7#p1714
Το πρόβλημα δεν είναι η καλή διάθεση ή εάν η τηλεφωνήτρια είναι ευγενική. Είναι καθαρά θέμα έλλειψης τεχνικών γνώσεων και έλλειψη διαθέσιμων προϊόντων (λόγω του ότι είμαστε μικρή χώρα και δεν υπάρχει η ανάλογη αγοραστική δυναμική). Γιατί ο server που ζητούσαμε αμφιβάλω εάν έχουν ξαναπουλήσει τέτοιον άλλον στην Ελλάδα. Γιατί δείξανε ότι δεν γνωρίζουν το αντικείμενο. Δεν γνωρίζανε ούτε καν τις τεχνικές προδιαγραφές που υπήρχαν στα pdf της ιστοσελίδας της εταιρίας. Έπρεπε δηλαδή να βγάλουμε μόνοι μας άκρη εγώ και ο τεχνικός του καταστήματος του μεταπωλητή.
Για το laptop που ανέφερες είναι άλλη περίπτωση γιατί είναι ένα κοινό προϊόν που το έχουν διαθέσιμο και το ίδιο και τα ανταλλακτικά του.
Φαντάσου τώρα στη δικιά μας περίπτωση να σκάσει κάποτε το τροφοδοτικό... Τι θα κάνουμε; Θα παραγγείλουμε άλλον ο οποίος θα έρθει από το εξωτερικό μετά από 3 εβδομάδες. Και εμείς έως τότε τι θα κάνουμε; Μιλάμε για εκδοτική επιχείρηση που υπάρχει πίεση χρόνου και προθεσμιών (περιοδικό-εφημερίδα). Άρα ή θα κλαίμε τη μοίρα μας ή θα πρέπει να προνοήσουμε να έχουν καβάτζα ένα τροφοδοτικό.