Δημοσιεύτηκε: 07 Οκτ 2012, 22:05
Πολύ χρήσιμο του δημοτικού!Τώρα κατεβάζω και τα άλλα!
Με τι πρόγραμμα τα έφτιαξες;Παλιά είχα κάνει ένα respin της 10.04 με remastersys θυμάμαι ,αλλά αυτό σταμάτησε από όσο ξέρω!
Έχω κάνει στην τάξη μου κάτι ανάλογο με lubuntu 12.04 και θα με ενδιέφερε να τη φτιάξω σε iso για εγκατάσταση σε άλλους υπολογιστές
Με τι πρόγραμμα τα έφτιαξες;Παλιά είχα κάνει ένα respin της 10.04 με remastersys θυμάμαι ,αλλά αυτό σταμάτησε από όσο ξέρω!
Έχω κάνει στην τάξη μου κάτι ανάλογο με lubuntu 12.04 και θα με ενδιέφερε να τη φτιάξω σε iso για εγκατάσταση σε άλλους υπολογιστές