Δημοσιεύτηκε: 24 Μαρ 2009, 18:06
Επιτρέψτε μου να φανώ λίγο σκεπτικός. Συμφωνώ ότι πρέπει να μορφωθούν, αλλά διαφωνώ στον τρόπο. Όταν δεν υπήρχαν ακόμη τα windows αυτά που μαθαίναμε ήταν το dos (με εντολές dir, cd, κ.α., τα αρχεία bat και δε θυμάμαι πως τα λέγανε τα άλλα) και basic (ξέρω programming in basic causes brain damage, αλλά είναι παρόλ'αυτά προγραμματισμός). Όταν μπήκαν τα windows στα σχολεία είδα να μαθαίνουν πως να κάνουν "κλικ" εδώ κι εκεί και πως να χρησιμοποιούν το πρόγραμμα ζωγραφικής. (αυτό κι αν δεν ήταν brain damage)
Μερικές οικονομικές σκέψεις περιλαμβάνουν: Αν πούμε ότι υπάρχουν 100 σχολεία με 100 πρωτάκια κάθε χρόνο το καθένα, μας κάνουν 10.000 πρωτάκια το χρόνο, σε 5 χρόνια 50.000, επί 500, έχουμε έξοδα της τάξης 25.000.000. Αν αντίθετα σε κάθε σχολείο αγοραστούν 50 υπολογιστές, δηλαδή 5.000 συνολικά, επί 500, έχουμε έξοδα της τάξης 2.500.000. Δέκα φορές λιγότερα. Οι υπολογιστές του σχολείου μπορούν να χρησιμοποιούνται και από τους υπόλοιπους μαθητές.
Και για να μη κρυβόμαστε ένα παιδί γυμνασίου, το πιο φυσιολογικό είναι να χρησιμοποιήσει τον υπολογιστή για παιχνίδια και όχι για εκμάθηση. Δε γνωρίζω κατά πόσο τα παιχνίδια στον υπολογιστή μπορούν να είναι εκπαιδευτικά.
Μερικές οικονομικές σκέψεις περιλαμβάνουν: Αν πούμε ότι υπάρχουν 100 σχολεία με 100 πρωτάκια κάθε χρόνο το καθένα, μας κάνουν 10.000 πρωτάκια το χρόνο, σε 5 χρόνια 50.000, επί 500, έχουμε έξοδα της τάξης 25.000.000. Αν αντίθετα σε κάθε σχολείο αγοραστούν 50 υπολογιστές, δηλαδή 5.000 συνολικά, επί 500, έχουμε έξοδα της τάξης 2.500.000. Δέκα φορές λιγότερα. Οι υπολογιστές του σχολείου μπορούν να χρησιμοποιούνται και από τους υπόλοιπους μαθητές.
Και για να μη κρυβόμαστε ένα παιδί γυμνασίου, το πιο φυσιολογικό είναι να χρησιμοποιήσει τον υπολογιστή για παιχνίδια και όχι για εκμάθηση. Δε γνωρίζω κατά πόσο τα παιχνίδια στον υπολογιστή μπορούν να είναι εκπαιδευτικά.