Δημοσιεύτηκε: 29 Σεπ 2009, 12:16
Καπως με το 'ζορι' ξεκινησα και γω. Επειδη ειχα MSOffice for Students and Teachers με 3 licences, οταν αφιχθη ο 4ος pc, (του γιου μου, μαθητη Β' Λυκειου) κατεβασα το Open Office για παραθυρα, και το τεσταραμε για compatibility με καποια βαρια Word Templates & Excel Worksheets που ειχαμε.
Περασε τις εξετασεις με αριστα!
(Το Open Office, οχι ο μειραξ...
). Ετσι, σιγα-σιγα, αρχισα να σκεπτομαι το ubuntu, και να'μαι!
Φιλικα
ΜακηςΜ
Περασε τις εξετασεις με αριστα!
Φιλικα
ΜακηςΜ